Treningi

Trening na Sali

Podstawowa forma treningu, przygotowująca do wejścia na basen.

Właściwe przygotowanie motoryczne do skakania do wody, wymaga solidnych podstaw w treningu ogólnorozwojowym.
Zajęcia na “sucho” stanowią podstawowe narzędzie w procesie kształtowania cech psychomotorycznych naszych zawodników.

Rozwijają ogólną sprawność, siłę, dynamikę oraz oczywiście mobilność. Mają też znakomity wpływ na naukę koordynacji i “czucia swojego ciała” co jest niezbędne w tej jak i wielu innych dyscyplinach sportu.

Trening na Basenie

Kontynuacja treningu na sali poprzez doskonalenie techniki oraz naukę skoków.

Trening na basenie, jest naturalną kontynuacją treningu na sali.
Wykorzystujemy zdobytą sprawność w celu nauki oraz doskonalenia skoków.To tu pokonujemy własne słabości, borykamy się ze strachem, rozwijając nasz charakter i osobowość.

Satysfakcja, którą niesie za sobą poprawne wykonanie skoku, wzmacnia samoocenę oraz poczucie panowania nad własnym ciałem i umysłem, co ma przełożenie również na życie codzienne.

Zgrupowania

W zależności od celu mogą oznaczać większą intensywność, adaptacje do nowego środowiska lub po prostu dobrą zabawę:)

Treningi podczas wyjazdów szkoleniowych są znakomitym narzędziem uzupełniającym podstawowy harmonogram zajęć.

Możliwość intensyfikacji zajęć, przyspiesza proces nauki oraz ogólny rozwój fizyczny. Dają również możliwość zaadoptowania się do nowych warunków treningowych a to ma bezpośrednie przełożenie na starty w zawodach, które odbywają się na różnych basenach. Zgrupowania uczą samodzielności, radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi sytuacjami w środowisku poza domem. Jest to też czas na integrację całej naszej drużyny.