Jeżeli zdecydowałeś się kontynuować te same zajęcia  w  Pałacu Młodzieży w roku szkolnym 2017/18 :

 

KROK 1

-  wejdź do systemu rekrutacyjnego na stronie

https://warszawa-pozaszkolne.pzo.edu.pl/ (Uwaga! bez WWW)

–  zarejestruj się  -  stare hasła nie są ważne, a Twoje dane dostępne w systemie, możesz je zmieniać

 

KROK 2

OBOWIĄZKOWO!!! w dniach  10.05.-17.05.  – POTWIERDZASZ KONTYNUACJĘ ZAJĘĆ  w tej samej pracowni (numer grupy uzgadniasz z instruktorem zajęć)

 

KROK 3

- Drukujesz  deklarację kontynuacji wybranych zajęć  podpisaną  przez  rodzica deklarację złóż w punkcie rekrutacyjnym Pałacu Młodzieży  (w dn. 10.05-12.05. ; 15.05.-17.05. w godz.15.00-19.00;

13.05. /sobota/ w godz.10.00-13.00)

Instruktor potwierdza kontynuację uczestnika – INFORMACJA O PRZYJĘCIU znajduje się na koncie uczestnika.

 

TERMINY / daty z godzinami dostępne w systemie  rekrutacyjnym/

  • Od 10.05. do 17.05. – potwierdzanie kontynuacji  przez dotychczasowych uczestników
  • Od 19.05 do 6.06. – rejestracja nowych kandydatów i wybieranie nowych zajęć – składanie wniosków w PM
  • Od 8.06.-14.06 – sprawdziany dla kandydatów i uczestników, którzy wybrali nowe zajęcia (dokładny termin zobaczysz po rejestracji/logowaniu)
  • 20.06. – ogłoszenie wyników - lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych,  informacja na koncie kandydata/uczestnika
  • 20.06.-28.06. – potwierdzanie woli uczestnictwa przez kandydatów zakwalifikowanych
  • 30.06. – lista przyjętych i nieprzyjętych na zajęcia